نکات مهمی که درباره تردمیل باید بدانید

تردمیل دستگاهی است که یکی‌از شایسته ترین تمرین های قلبی – عروقی با آن شکل میگیرد , به جهت این که با همه تن ما کار می نماید . در‌این دستگاه ورزشی , ماهیچه های شما دارنده حرکتی آزاد میباشند , و با این حرکات وارفته و محکم میشوند و درنتیجه کالری تن سوخته می شود .

تاریخچه تردمیل , خلاف تصور ما تردمیل یک کلمه مضاعف کهن است , تردمیل توسط ای گفته می شود که در فضای بسته آدم با حیوان را بر روی تسمه نقاله خویش به جنبش در می‌آورد .

ایده ایجاد تردمیل در سال ۱۸۷۵ به وسیله کشاورزانی که در ادامه راهی برای ساخت نیرو در بخش کشاورزی بودند مطرح شد . آن ها نوار نقاله ای مطابق با گام حیوان ها ساختند ودر بخشهای آسیاب , روغن گیری و خرمن کوبی به کارگیری کردند .

در واقع تردمیل مدرن در سال ۱۹۵۲ به وسیله کاردیولوژیست روبرت بروس برای امتحان استاندارد تشخیص و بررسی بیماری های قلبی و ریه ارایه شد , در ده سال ۱۹۶۰ تردمیل ها مضاعف گران بودند و صرفا برای امتحان طبی قضیه به کارگیری قرار می گرفتند تا شخصی به اسم بیل استاپ که دارنده سند مهندسی طبی بود تردمیل های خانگی را پباده سازی کرد و آنان را با ارزش های مطلوب در چنگ مصرف کنندگان قرار اعطا کرد .

اجزای مختلف یک تردمیل

تردمیل

تردميل يک وسيله ورزشي است که اين ایام مي‌توانيد در بيشتر باشگاه‌هاي ورزشي آن را در کنار ساير اشکال دستگاه‌هاي ورزشي ببينيد . تردميل يک تسمه دارااست که چرخش آن منجر به جنبش درآمدن کاغذ اين دستگاه مي‌شود . به اين ترتيب شما مي‌توانيد روي آن رویه برويد ياحتي بدويد . تردميل شاید موتوردار يا سوای موتور باشد .

بدنه تردمیل

بدنه تردمیل دارای اهمیت است و در هنگام خرید می بایست به آن اعتنا داشته باشد . چهار چوب یا این که قاب تردمیل میتواند از کالا استیل باشد , در‌این‌صورت بدنه مضاعف سفت خواهد بود ; ولی وزن متعددی پیدا می نماید ; ولی بعضا از تردمیل هایی که امروزه در بازار میبینید از کالا فولاد میباشند ; اما فولاد هم سنگین وزن است . بعضا دیگر از تردمیل ها از کالا آلومینیوم تشکیل شده گردیده اند . آلومینیوم فلز لاکچری تری میباشد اما در ازای سبک بوده و کیفیت اضطراری را هم دارااست .

اقتدار موتور تردمیل

موتور تردمیل یکی‌از مهم‌ترین اجزای آن است که کیفیت و اقتدار آن بر روی ارزش دستگاه تاثیر میگذارد . معمولاٌ اقتدار موتور تردمیل از ۱ الی ۷ اسب بخار متغیر است ; بضاعت دستگاه که موجب جنبش تسمه می شود , به وسیله موتور آن تامین شده و به تسمه منتقل میشود .

تردمیل هایی که نیروی موتور آن به وسیله برق DC تامین می شود ارزان خیس میباشند و سیستم در دست گرفتن برق آنها الکترونیکی و بی آلایش میباشد . این مدل موتور راز و صدای کمتری تولید می نماید بازدهی نسبتاٌ کمتری دارااست ; برای ارتقا قدمت دستگاه خانگی باید بعد از ۱ ساعت به کارگیری آن را خاموش نمایید ; به همین منظور در خانه به کارگیری می شود .

بعدها تسمه تردمیل

در بخش اعظم موردها سرعت دستگاه تردمیل بیشتراز آن چیزی است که یک شخص معمولی بتواند با حداکثر آن سرعت بدود ; اکثر مردمان معمولی توانمند نیستند برهه زمانی طولانی با سرعتی بیشتراز ۸ کیلومتر در ساعت بدوند . تردمیلی که حداکثر سرعت آن به ۱۰ کیلومتر در ساعت رسد برای شما کفایت می نماید که تقریباٌ تمامی تردمیل ها این امکان را دارند . سرعت بعضا از تردمیل های مضاعف ماهر به ۴۵ کیلومتر در ساعت هم میرسد .

تحمل وزن تردمیل

تردمیلی تعیین کنید که تحمل وزن آن ۲۰ کیلوگرم اکثر از وزن یوزرها باشد .

ایمنی دستگاه

تردمیل

تعمیر کولر گازی مشهد

ایمنی دستگاه هم از موردها شایان توجه میباشد , بعضا از تردمیل ها گیره ایمنی دارا هستند که با اتصال به خرقه استفاده کننده ضمانت کننده ایمنی او می شود .

ضربه گیر تردمیل

در تردمیل های مدرن ضربه گیرهای مختلفی به کار میرود . ضربه گیر SDS لاستیک های منعطفی میباشند که در ذیل تخته دستگاه درنظرگرفته شده و از مفاصل , عضله ها و ستون فقرات ورزش کار مراقبت می نماید . این خصوصیت بخش اعظم در تردمیل هایی مشاهده می شود که شیب برقی دارا هستند .

شیب تردمیل

تردمیل هایی که دارنده شیب دستی میباشند در ۳ الی ۵ وضعیت تهیه میشوند ; ولی تردمیل هایی که شیب برقی دارا هستند , به وسیله یک موتور الکتریکی مستقل شیب شان تا ۱۵ الی ۲۵ جايگاه تهیه می شود . شیب برقی به آسانی و با فشار یک دکمه قابل تهیه میباشد .

صفحه نمایش تردمیل

صفحه نمایش یا این که به عبارتی نمایشگر دیجیتال تردمیل هم متنوع است ; بخش اعظم مواقع صفحه نمایش به چندین بخش متعدد تقسیم شده‌است و داده ها گوناگونی را در چنگ استفاده کننده قرار میدهد . صفحه نمایش LED با لامپ های کوچک که اکثراٌ قرمز رنگ میباشند اعداد را نشان میدهد . نمایشگر LCD عموماٌ به رنگ مشکی و طوسی است و اعداد را با رنگ مشکی اکران میدهد ; مانیتور بعضا از دستگاه ها با فروغ آبی رنگ رنگی پر‌نور میشود ; مانیتور به طور چندین پنجره یا این که تک پنجره است که اطلاعاتی همانند سرعت , دوره , فاصله طی شده , کالری مستعمل , برنامه درحال اجرا و ضربان قلب را به استفاده کننده نشان میدهد . سرویس و تعمیر آبگرمکن تخت جمشید (طالقانی) مرکز تهران

کلید ضروری

می توانایی اعلام کرد تمامی تردمیل های استاندارد دارنده کلید ضروری میباشند که در مواقع لزوم دستگاه را تخت گاز متوقف می نماید و تا این کلید پر‌نور نشود دستگاه کار نخواهد کرد .

مزايای تردمیل

۱ . او‌لین عاملی كه مردمان تردمیل رابرای ورزش تعیین می‌كنند , راحتی است .

۲ . برهان دیگری كه اشخاص تردمیل را ترجیح میدهند این است كه سوای آماده‌سازی مضاعف پیشین میتوانند در هر دوره از روز كه دوست داشتند با تردمیل پیاده‌روی كنند و یا این که بدوند . تعمیر آبگرمکن چیتگر غرب تهران

۳ . درصورتی که شما یک دونده را در حیث بگیرید میبینید که تردمیل در فصل سوز و سرما شایسته ترین جایگزین برای آنهاست .

۴ . می‌توانیددر هر هنگامی از روز , چه صبح‌زود و چه نیمه شب ورزش كنید .

۵ . هنگامی‌كه روی تردمیل ورزش می‌كنید , میتوانید به طور همزمان تلویزیون تماشاكنید , تلفنی با دوستانتان حرف كنید و یا این که به موسیقی دلخواهتان گوش دهید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>