Categories: دسته‌بندی نشده

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

معمولا در منازل ویلایی یا در آپارتمان ها، محیطی را به حیاط و فضای باز اختصاص می دهند، که در همه ی آنها کفشور یا لوله فاضلاب برای تخلیه آب باران و … تعبیه می کنند؛ لذا مواردی پیش می آید که راه تخلیه آب در حیاط ها بسته می شود و به اصطلاح گرفتگی لوله فاضلاب حیاط پیش می آید، که در این مقاله می خواهیم راه های برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط را بررسی کنیم.

در برخی مواقع هم حتما باید برای برطرف گرفتگی لوله فاضلاب حیاط با خدمات لوله بازکنی در شهرک غرب یا دیگر لوله بازکنی های سراسر تهران در سایت برچسب تماس بگیرید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

معمولا درحیاط ها به علت روباز بودن و وجود درختکاری و یا گل کاری در فصل تابستان و پاییز برگ، شن، خاک و… زیاد دیده می شود که همین وارد می توانند علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب حیاط باشند، به این صورت که اگر مقداری کمی خاک و شن وارد لوله فاضلاب حیاط شوند با مقدار کمی آب که به آنها می رسد تبدیل به یک توده گل می شوند و به مرور باعث گرفتگی لوله فاضلاب حیاط می شوند.

شما در سایت برچسب می توانید علاوه بر مقالات آمورشی رایگانی که مشاهده می کنید از خدمات لوله بازکنی ارزان در سراسر تهران هم استفاده کنید، فقط کافی است که به سایت لوله بازکنی برچسب سری بزنید و نام محل زندگی خود را در تهران جستجو کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید.

روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط چند راه بیشتر پیشنهاد نمی شود، چرا که معمولا این گرفتگی ها از نوع سخت هستند و با روش های بازکردن گرفتگی لوله های منزل متفاوت است.

راه هایی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط پیشنهاد می شود ازقبیل فنر زدن لوله فاضلاب حیاط و یا استفاده از تلمبه دستی در مواقعی که اشیایی داخل آن افتاده می باشد.

البته بهترین راه برای گرفتگی های شدید استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی است که برای استفاده آن باید با تکنسین های لوله بازکنی تماس بگیرید و برای تماس با لوله بازکنی در نزدیکی خود می توانید به سایت برچسب رفته و با خدمات لوله بازکنی شرق تهران یا هر منطقه که ای که در آن هستید تماس بگیرید.

حتما به یاد داشته باشید که استفاده از دستگاه فنر زدن لوله بازکنی، نیاز به تخصص دارد چرا که این دستگاه قدرت زیاد در چرخش و فشار ایجاد شده بر روی فنر دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر سایت

Recent Posts

کیفیت در خدمات لوله بازکنی شرق تهران را از ما بخواهید

از جمله سرویس های پر تقاضا در مناطق شرق تهران، لوله بازکنی می باشد که به دلیل اعتماد سخت مشتریان…

2 سال ago

کفشور پلاستیکی برتری دارد یا نوع استیل ان؟ به همراه ویدیو اموزشی

 برای جمع کردن آب های سطحی در قسمت های گوناگون خانه کفشور به کار میرود مثلاً در حمام و حیاط…

3 سال ago

آشنایی بیشتر با آموزش نحوه استفاده از توالت فرنگی

استفاده از توالت فرنگی به تازگی با استقبال گسترده ای مواجه شده است و در قدیم خبری از این نوع…

3 سال ago

باز کردن لوله با سرکه؛ یک روش خانگی پرکاربرد

یکی از شیوه های خانگی و عالی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خانه شما، استفاده از سرکه می باشد.…

3 سال ago

فرصت خرید آجر نسوز از کارخانه و به قیمت کارخانه!

یکی از انواع آجر هایی که در دسته آجر نما قرار میگیرد، آجر نسوز نما است. تنوع بافت این نوع…

3 سال ago

اسید لوله بازکنی و روش درمان سوختگی

سوختگی ناشی از اسید لوله بازکنی که در اثر بی توجهی و آنی رخ می دهد ممکن است برای همه…

3 سال ago