برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

معمولا در منازل ویلایی یا در آپارتمان ها، محیطی را به حیاط و فضای باز اختصاص می دهند، که در همه ی آنها کفشور یا لوله فاضلاب برای تخلیه آب باران و … تعبیه می کنند؛ لذا مواردی پیش می آید که راه تخلیه آب در حیاط ها بسته می شود و به اصطلاح گرفتگی لوله فاضلاب حیاط پیش می آید، که در این مقاله می خواهیم راه های برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط را بررسی کنیم.

در برخی مواقع هم حتما باید برای برطرف گرفتگی لوله فاضلاب حیاط با خدمات لوله بازکنی در شهرک غرب یا دیگر لوله بازکنی های سراسر تهران در سایت برچسب تماس بگیرید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

معمولا درحیاط ها به علت روباز بودن و وجود درختکاری و یا گل کاری در فصل تابستان و پاییز برگ، شن، خاک و… زیاد دیده می شود که همین وارد می توانند علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب حیاط باشند، به این صورت که اگر مقداری کمی خاک و شن وارد لوله فاضلاب حیاط شوند با مقدار کمی آب که به آنها می رسد تبدیل به یک توده گل می شوند و به مرور باعث گرفتگی لوله فاضلاب حیاط می شوند.

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط منازل

شما در سایت برچسب می توانید علاوه بر مقالات آمورشی رایگانی که مشاهده می کنید از خدمات لوله بازکنی ارزان در سراسر تهران هم استفاده کنید، فقط کافی است که به سایت لوله بازکنی برچسب سری بزنید و نام محل زندگی خود را در تهران جستجو کنید تا نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید.

روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط چند راه بیشتر پیشنهاد نمی شود، چرا که معمولا این گرفتگی ها از نوع سخت هستند و با روش های بازکردن گرفتگی لوله های منزل متفاوت است.

راه هایی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط پیشنهاد می شود ازقبیل فنر زدن لوله فاضلاب حیاط و یا استفاده از تلمبه دستی در مواقعی که اشیایی داخل آن افتاده می باشد.

البته بهترین راه برای گرفتگی های شدید استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی است که برای استفاده آن باید با تکنسین های لوله بازکنی تماس بگیرید و برای تماس با لوله بازکنی در نزدیکی خود می توانید به سایت برچسب رفته و با خدمات لوله بازکنی شرق تهران یا هر منطقه که ای که در آن هستید تماس بگیرید.

حتما به یاد داشته باشید که استفاده از دستگاه فنر زدن لوله بازکنی، نیاز به تخصص دارد چرا که این دستگاه قدرت زیاد در چرخش و فشار ایجاد شده بر روی فنر دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>