خرید آجر قزاقی را بدون واسطه و آنلاین تجربه کنید

این مطلب شامل اطلاعاتی در رابطه با نحوه خرید و دریافت لیست قیمت آجر قزاقی، مراکز فروش آن، کاربردها و تصاویری از پروژه های ساختمانی کار شده با این محصول می باشد.

همچنین در این مطلب با معرفی یکی از وبسایت های معتبر فروش آجر قزاقی و انواع محصولات آجر نما، به نام آجر آنلاین، راه شما را در انتخاب و خرید بهترین متریال برای ساخت نمای ساختمانتان هموار خواهیم کرد.

برای خرید آجر قزاقی، چگونه به آجر آنلاین اعتماد کنم؟

گروه کارخانه جات آجر آنلاین در شهرهایی چون تهران، ورامین و اصفهان، با استفاده از فناوری های نوین در صنعت ساخت و ساز، توانسته است محصولاتی باکیفیت و متنوع را تولید و صادر کند.

جهت استعلام قیمت آجر قزاقی یا دیگر محصولات آجر نما، می توانید از طریق زیر اقدام نمایید:

  • تماس با مدیر فروش ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱ (ساعت پاسخگویی از ۸ صبح الی ۸ شب)
  • ورود به صفحه اصلی آجر آنلاین و چت با مدیر فروش (ساعت پاسخگویی از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر)

وجود نشان استاندارد بر روی محصولات، پیگیری مستمر مدیر فروش از مرحله سفارش مشتری تا مرحله بارگیری و تحویل جنس و رضایت سنجی از مشتری پس از تحویل بار، همه و همه تجربه خرید با خاطری آسوده را برای شما رقم می زند.

خرید آجر قزاقی نما از آجر آنلاین

کاربرد انواع آجر نما قزاقی + عکس پروژه

تنوع در رنگ و طرح و زیبایی ظاهری که ای مصالح به نما می دهند، باعث شده در پوشش داخلی و خارجی ساختمان های سنتی و مدرن، مورد استفاده قرار بگیرند.

در ادامه تصاویری از طرح های بسیار زیبای کارخانه آجر قزاقی تهران را مشاهده خواهید کرد که نمایی زیبا و تماشایی را رقم زده اند.

آجر قزاقی تهران

نمای ساختمان آجر قزاقی قرمز اخرایی و زرد

این نمونه از آجرها، به طرح رستیک معروف هستند و در ابعاد ۳*۵*۲۰ کار شده اند. آجر نما قزاقی قرمز اخرایی یکی از پرطرفدارترین رنگ های این مصالح است.

آجر قزاقی قرمز

تکسچر آجر قزاقی زرد و قرمز

تکسچر آجر قزاقی

آجر قزاقی کف

یکی از متداول ترین مصالح در پوشش کف بناهای سنتی، پیاده روها و… آجر قزاقی سنتی کف فرش می باشد. این محصول با ابعاد ۲۰*۲۰ و ۱۰*۱۰ در فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین به فروش می رسد.

آجر قزاقی کف

نمای داخلی قزاقی

قیمت آجر قزاقی برای استفاده در پروژه های داخلی بسیار به صرفه تر از سایر مصالح تمام می شود.

نوع دیگری از محصولات آجر نما که کاربرد بسیار زیادی در طراحی نمای دکوراسیون داخلی منازل دارند، آجر هلندی نما می باشد. شما کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه پروژه های کار شده با آجر نما هلندی، می توانید به وبسایت آجر آنلاین مراجعه نمایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>