باز کردن سینک ظرفشویی با سه ترفند سریع

دغدغه راهکارهای باز کردن سینک ظرفشویی یکی از سوالاتی است که در ذهن بیشتر خانم‌های خانه‌ دار وجود دارد زیرا این مسئله یکی از دردسرهای است که با آن زیاد سر و کار دارند که به دلایلی مانند وجود چربی ها پسماند مواد غذایی و غیره اتفاق می افتد.

روش های رفع گرفتگی سینک ظرفشویی

نشانه های گرفتگی سینک ظرفشویی به طور معمول این مشکل به یک بار پیش نمی آید و شما اگر به نشانه هایی که از قبل نمایان می شود دقت کنید می‌توانید این مشکل را برطرف کنید چند نمونه از این نشانه ها و علائم شامل جریان کند آب به داخل سینک، بوی بد فاضلاب، گرفتگی های کوچک و گاه و بیگاه که با تلمبه دستی می‌توان حل شان کرد می‌شود.
اگر گرفتگی سینک ظرفشویی شما تشدید یافت و نمی توانستید با روشهای خانگی آن را برطرف کنید می‌توانید از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده کنید چنانچه ساکن خیابان تهرانپارس هستید و به عنوان مثال می خواهید از قیمت لوله بازکنی در شرق تهران  مطلع شوید پس از جستجوی لوله بازکنی شریعتی سایت برچسب در گوگل و دسترسی به شماره همراه افراد فنی می توانید از آنها قیمت را جویا شوید و در صورتی که تمایلی به انجام کار با یک از آنها نداشتید درخواست باز کردن سینک ظرفشویی را با شخص دیگری در همان سایت در صورت نیاز ثبت کنید.

لازم است بدانید که در بیشتر اوقات وجود موها چربی ها و پسماند غذاها علت اصلی گرفتگی سینک ظرفشویی آشپزخانه هستند بنابراین برای رفع این مشکل روش های زیر می‌توانند راه مناسبی برای حل مشکل باشند
باز کردن لوله ظرفشویی با جوش شیرین و سرکه این روش بهترین روش خانگی برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی است.
برای این کار مقداری جوش شیرین را در حدود ۳ تا ۵ قاشق غذاخوری عصب نوع گرفتگی داخل لوله گرفته شده بریزید و بعد کمی سرکه روی آن بریزید کمی صبر کنید تا این ترکیب خوب واکنش دهد و بعد از چند ساعت محل را با آب داغ آبکشی کنید در نهایت علاوه بر برطرف شدن گرفتگی داخل سینک هم تمیز و براق می شود.

باز کردن سینک ظرفشویی با استفاده از قلاب

در حین شستن ظروف موها و پرزهایی که به ظروف میچسبند وارد لوله‌های فاضلاب می شود و با جذب روغن و چربی باعث گرفتگی لوله سینک می شود. شما می توانید برای رفع این گرفتگی یک سیم مفتول را به شکل قلاب کوچک درست کنید و آن را وارد سینک‌ ظرفشویی کرده و آشغال ها را از داخل آن خارج کنید و بدین صورت با باز کردن سینک ظرفشویی به کمک قلاب از پرداخت هزینه به شرکت های لوله بازکنی صرف نظر نمایید.
در صورتی که باز کردن سینک با استفاده از روش های خانگی مقدور نبود می توانید از خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در سایت برچسب چنانچه ساکن یکی از خیابانهای جنوب تهران می باشید استفاده نمایید و یا اینکه از طریق صفحه مربوطه منطقه مورد نظر خود را را سرچ کنید تا اسامی افراد لوله بازکنی در همان مناطق به شما نشان داده شود و سپس با تکنسینهای سرویس مربوطه جهت بازدید هماهنگ نمایید.

باز کردن سینک ظرفشویی با تمیز کردن سیفون

باز کردن سیفون سینک و خوب تمیز کردن آن یک راه اصولی برای رفع و جلوگیری از گرفتگی سینک است برای این کار ابتدا وسایل داخل کابینت زیر سینک را بردارید و به جای آن ها زیر سیفون لگن بزرگی بگذارید و ته سیفون را باز کنید.
سپس آب سیفون را داخل لگن خالی کرده و خود سیفون سینک را با آب داغ بشویید البته شستن داخل لوله ها با آب داغ هم می تواند موثر باشد در آخرین مرحله سیفون تمیز را در جای خود ببندید.

توجه داشته باشید که در هنگام باز کردن سینک ظرفشویی به لوله ها و سیفون آسیب نرسانید زیرا لوله های سینک دچار نشتی می شوند و باید آنها را تعویض کنید.
معمولا گرفتگی سینک ظرف شویی به یکباره پیش نمی آید و قبل از آن نشانه هایی وجود دارد که اگر به آن دقت کنید می توانید قبل از اینکه به طور کامل سینک ظرف شویی شما دچار گرفتگی شود آن را برطرف کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>