اسید لوله بازکنی و روش درمان سوختگی

سوختگی ناشی از اسید لوله بازکنی که در اثر بی توجهی و آنی رخ می دهد ممکن است برای همه اتفاق بیفتد. در واقع محلول لوله بازکنی اسید قوی است که در سال منجر به سوختگی افراد زیادی می شود که به بیمارستانها مراجعه می کنند و متاسفانه تعداد زیادی از آنها کودکان هستند.
شما نیز اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب از اسید لوله بازکنی استفاده می کنید، حتماً این مطلب را با دقت دنبال کنید.

روش های بهبود سوختگی در اثر اسید لوله بازکنی

اگر با اسید لوله بازکنی دچار سوختگی شوید سریع باید محل سوختگی را با آب بسیار زیاد بشویید؛ زیرا آب شدت آسیب سوختگی را کاهش می دهد این اولین و بهترین اقدام ابتدایی است و سریعاً باید به مراکز درمانی مراجعه کنید. اما اگر این امکان را ندارید که به سرعت به بیمارستان و یا درمانگاه مراجعه کنید، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه سوختگی با اسید لوله بازکنی را در منزل درمان کنید.
شما باید برخی از مواد را که برای التیام پوست است همیشه در منزل نگهداری کنید و در هنگام درمان سوختگی با محلول لوله بازکنی استفاده کنید.

اگر برای رفع گرفتگی لوله آشپزخانه از اسیدهای قوی لوله بازکنی استفاده می کنید، حتماً با ماسک و دستکش این کار را انجام دهید و در فواصل کوتاه از این روش برای لوله بازکنی بهتر است استفاده نکنید؛ زیرا منجر به پوسیدگی لوله های فاضلاب منزل شما می شود که خسارات مالی بسیاری برای شما به همراه دارد.
توصیه می شود در مواقعی که شدت گرفتگی بالاست حتما از خدمات سایت های معتبر لوله بازکنی همانند سایت برچسب به آدرس www.barchasb.net کمک بگیرید.

استفاده از شیر؛ یک روش درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی

استفاده از شیر گزینه بسیار مناسبی است زیرا از چربی و پروتئین تشکیل شده است است و این مواد باعث التیام بخشی سوزش و درد های ناشی از آن می شوند برای درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی باید ناحیه سوخته شده را برای ۱۵ دقیقه داخل یک ظرف شیشه ای قرار دهید. البته ماست‌های پرچرب هم می‌توانند هم این خاصیت را داشته باشند و برای درمان خانگی سوختگی با اسید لوله بازکنی می‌توان از آن نیز استفاده کرد.

چنانچه در یکی از مناطق جنوبی تهران همچون نازی آباد، شوش و راه آهن و… سکونت دارید جهت رفع گرفتگی انواع لوله و لوله بازکنی در جنوب تهران می توانید از تجربیات تکنسین های ماهر در سایت برچسب لوله بازکنی کمک بگیرید.

روغن نارگیل برای درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی

ویتامین E در روغن نارگیل بسیار بالاست و این ماده ضد قارچ و ضد باکتری نیز هست و از عفونت پوست که دچار سوختگی شده پیشگیری می کند می توانید در هنگام سوختگی با اسید لوله بازکنی روغن نارگیل را روی ناحیه مورد نظر ریخته و بسیار آرام ماساژ دهید.

سیب زمینی یک روش مؤثر در درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی

سیب زمینی درد را آرام می کند و سوزش حاصل از سوختگی را برطرف می کند و احتمال تاول زدن محل سوختگی را نیز کاهش می دهد بنابراین شما می توانید سیب زمینی را برش دهید آب آن را بگیرید و و به آرامی بر روی محل سوختگی ماساژ دهید یا اینکه سیب زمینی برش خورده را به آرامی بر روی محل سوخته شده قرار دهید.
به طور کلی این روش های خانگی به عنوان یک مسکن، درد حاصل از سوختگی را کاهش می دهند اما به تنهایی یک روش درمان قطعی سوختگی با اسید لوله بازکن به حساب نمی آیند.

درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی با استفاده از سرکه

استفاده از سرکه می‌تواند خارش را تسکین دهد و درد و تاول های سوختگی را بسیار کم کند. این ماده ضدعفونی کننده نیز به شمار می‌رود و برای جلوگیری از عفونت ناشی از سوختگی، می‌توانید در سرکه استفاده کنید هنگامی که با اسید چاه باز کن دچار سوختگی شدید مقداری سرکه را بر روی گاز استریل ریخته و روی زخم قرار دهید.

عسل درمان موثر برای سوختگی با اسید لوله بازکنی

عسل در درمان سوختگی با اسید لوله بازکنی بسیار موثر است و باعث التیام زخم می شود عسل از عفونت ها جلوگیری می کند. هنگامی که با اسید چاه باز کن دچار سوختگی شدید مقداری از عسل را بر روی محل سوخته شده بمالید. عسل سوزش و درد را کم می‌ کند و دمای پوست را کاهش می‌دهد و یکی از راه حل های درمان سوختگی است عسل همچنین اثرات باقی مانده است از سوختگی را نیز برطرف می نماید.

از دیگر خطرات احتمالی اسید لوله بازکنی می شود به مسمومیت با آن نیز اشاره کرد که در سایت برچسب به طور کامل توضیح داده شده است و راهکارهایی برای آن بیان شده است می توانید مقالات مربوط به مسمومیت با لوله بازکن های شیمیایی را در این سایت دنبال کنید تا راه حل ها و روش‌ های کمک به این افراد را که در اثر مسمومیت با محلولهای لوله بازکن ایجاد شده است بیابید.

با توجه به موارد گفته شده می بینید که استفاده از اسید چاه بازکن یا اسید لوله بازکنی اصلاً توصیه نمی شود و روش مناسبی نیست پس بهتر است از متخصصین در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی مثل خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، شرق، غرب و غیره برای این مشکلات لوله های فاضلاب کمک بگیرید.

یکی از مواردی که در حین سوختگی با محلول لوله بازکنی باید به آن دقت کنید، این است که دراین مواقع زیور آلاتی که در محل سوختگی دارید حتما درآورید تا بیشتر محل سوختگی آسیب نبیند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>