بررسی روش لوله بازکنی با تلمبه دستی

لوله بازکنی با تلمبه دستی یکی از راه های خانگی و ارزان برای بازکردن لوله های فاضلاب می باشد.

در این مقاله می خواهیم روش درست استفاده از تلمبه دستی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در زمان کمتری گرفتگی لوله را برطرف کنید.

البته در برخی موارد لوله بازکنی با تلمبه دستی روش کارسازی نیست. در این مواقع می توانید به سایت لوله بازکنی ۲۴ ساعته برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی ما در سراسر تهران مثل سرویس لوله بازکنی در صادقیه ، شهران، شهرآرا یا دیگر مناطقی که در آن هستید استفاده کنید.

لوله بازکنی با تلمبه دستی به شیوه صحیح چگونه است؟

برای لوله بازکنی با تلمبه دستی ابتدا باید تلمبه را در دهانه ورودی فاضلاب بگذارید (بهتر است مقداری آب دور تلمبه بریزید تا دیگرهوا وارد تلمبه نشود)، با چند فشار پیاپی به سادگی می توانید گرفتگی را برطرف کنید.

اصول لوله بازکنی با تلمبه دستی

اگر با روش لوله بازکنی با تلمبه دستی، گرفتگی برطرف نشد این کار را چند بار تکرار کنید و در صورت تکرار اگر بازهم لوله باز نشد، گرفتی شدید است. در این هنگام می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و ازخدمات ۲۴ ساعته آنها در سراسر تهران استفاده کنید. سایت برچسب میتواند به شما بهترین لوله بازکن های تهران را در نزدیک خودتان معرفی کند.

چند نکته برای استفاده از تلمبه دستی

حتما یادتان باشد که قبل از لوله بازکنی با تلمبه دستی به هیچ عنوان از سرکه و جوش شیرین و یا محلول لوله بازکنی استفاده نکنید .

اگر با تلمبه دستی گرفتگی برطرف نشد از راه های غیر اصولی بپرهیزید و با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران در سایت برچسب تماس بگیرید تا سریعا خودشان را به شما برسانند و گرفتگی لوله منزلتان را باز کنند.

برای لوله بازکنی با تلمبه دستی، جهت رفع گرفتگی سینک ظرفشویی یا وان حمام، می توانید مقداری روغن دور تلمبه بمالید که بخوبی به سطح بچسبد و تاثیر بیشتری داشته باشد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون توالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>