فرصت خرید آجر نسوز از کارخانه و به قیمت کارخانه!

یکی از انواع آجر هایی که در دسته آجر نما قرار میگیرد، آجر نسوز نما است. تنوع بافت این نوع آجر ها بسیار وسیع است و این موضوع سبب شده تا نمایی زیبا و خوش منظر به ساختمان بخشد و سبک متفاوتی به نمای ساختمان ها عرضه کند. امروزه در نمای خارجی و داخلی بسیاری از ساختمان ها شاهد کاربست این نوع آجر هستیم.

وبسایت آجر آنلاین در رابطه با ارائه مشخصات فنی و استعلام قیمت آجر نسوز شما را راهنمایی می کند.

آجر نسوز چه نوع آجری است؟

آجر نما نسوز محصولی است که از ترکیب خاک نسوز و خاک چینی در کوره ساخته می شود و نیز تحت تاثیر عناصر رنگ ساز در مواد معدنی و پخت در درجه حرارت زیاد، طیف رنگی گسترده ای از جمله رنگ های سفید، قرمز، مشکی و… را شامل می شود. آجر نسوز صنعتی، قلیایی، آلومینیومی از اقسام  گوناگون این آجر هستند.

کارخانه آجر نسوز تهران، مشهد، اصفهان و ورامین از کارخانه جات مهم تولید کننده این نوع آجر اند.

آجر نسوز چیست؟

نحوه خرید و اطلاع از قیمت آجر نسوز نما

از آن جایی که عوامل مختلفی از جمله رنگ، طرح، ابعاد، متراژ بنا، نحوه تولید، دستمزد نیروی کار، بسته بندی آجرنما و… در تعیین قیمت آجر نسوز سهیم می باشند، مدیر فروش وب سایت آجر آنلاین قیمت دقیقی با توجه به تمامی عوامل دخیل در قیمت آجرنما نسوز به شما اعلام می کند.

همراهان گرامی آجر آنلاین برای خرید آجر نما نسوز به قیمت کارخانه و بدون واسطه کافیست وارد وبسایت “Ajoronline.com” شوند و از طریق دکمه سبز رنگ تماس با مدیر فروش ارتباط برقرر کرده و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت کنند.

خرید آجر نما نسوز

انواع کاربردها و مشخصات آجر نما نسوز

پایداری آجر نما نسوز در برابر عواملی همچون تغییر ناگهانی دما در روز و شب، سایش و فرسایش و… باعث شده تا نمای ساختمان آجر نسوز طول عمر بسیاری داشته باشد.

یکی از کاربرد های مهم آجر نما نسوز، کاربست آنها در شومینه ها و باربیکیو و کوره ها و… میباشد که مقاومت دمایی فوق العاده این آجر ها سبب تمایز آنها از سایر آجر نما ها گشته است. آجر نما نسوز قادر است دماهای بالاتر از ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد را هم تحمل کند. در واقع این نوع آجر گرما را در خود ذخیره می کند و به تدریج آن را خارج میکنند.

قیمت آجر نسوز برای باربیکیو به دلیل وزن بسیار کم و نصب آسان این مصالح بسیار کمتر از سایر مصالح تمام میشود.

آجر نسوز در باربیکیو، تنور و...

آجرنسوز نما داخلی به دلیل برخورداری از تنوع در رنگ، طرح، اندازه و… در طراحی نمای داخلی ساختمان ها بسیار پر کاربرد می باشد. امروزه نمای داخلی اکثر ساختمان های آجر نسوز تهران، اصفهان و سایر شهر های پیشرفته با آجر نما کار می شوند.

آجرهای نسوز نمای داخلی

آجر نسوز کف معمولا در ابعاد ۱۰*۱۰*۲٫۷ و ۲۰*۲۰*۲٫۷ ساخته و تولید می شود و در رنگ های متنوع قابل سفارش است.

آجر نسوز کف فرش سمیرم

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت، نوع، طرح، اندازه و دیگر اطلاعات سایر آجرهای نما از جمله آجر قزاقی نما، آجر هلندی، آجر سنتی و.. با شماره مدیر فروش (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱) تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام (Ajor.online) سوالات خود را از ما بپرسید. آجر آنلاین مرکز فروش آجر قزاقی، سنتی، نسوز و… در متنوع ترین رنگ ها و طرح ها می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>