باز کردن لوله با سرکه؛ یک روش خانگی پرکاربرد

یکی از شیوه های خانگی و عالی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خانه شما، استفاده از سرکه می باشد. هنگامی که لوله فاضلاب خانه می گیرد، اولین کاری که می کنیم با یک لوله بازکنی کاربلد تماس می گیریم و یا حتی الامکان در صورتی که گرفتگی شدید نباشد باید راه حل دیگری پیدا کنیم.

برای حل کردن این مشکل لازم نیست که دنبال روش های پر هزینه برویم، بلکه می‌ توانیم با استفاده از مدل های خانگی و خیلی ساده برای برطرف کردن گرفتگی لوله ها اقدام کنیم که از جمله آنها استفاده از روش باز کردن لوله با سرکه، نوشابه و…است که در هر آشپزخانه‌ ای پیدا می شود.

آشنایی با نحوه باز کردن لوله با سرکه و دیگر ترکیبات خانگی

باز کردن لوله با سرکه که یک ماده اسیدی، آبکی و تمیز کننده کم قیمت و ایمن برای محیط زیست می باشد امروزه کاربرد دارد. جوش شیرین هم در کنار سرکه که هر دو ویژگی اسیدی دارند، ماده شیمیایی با قدرتی را به وجود می آورد که سرعت لوله بازکنی را بالا می برد.

شما هم می‌ توانید از ترکیب سرکه و جوش شیرین محلول های لوله بازکنی برای گرفتگی لوله های خانه تان درست کنید و در صورتی که موفق به باز کردن لوله با استفاده از این روش خانگی نشدید، می توانید از خدمات سراسری سایت برچسب شامل خدمات چاه بازکنی شرق تهران، غرب، شمال و جنوب استفاده نمایید.

زمانی که نشانه هایی از گرفتگی لوله در منزل تان دیدید که از جمله این نشانه ها خالی نشدن آب سینک ظرفشویی و روشویی است، شما قادرید با خواندن نوشته دلایل و راه حل های گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه این مشکلات را در خانه تان رفع کنید.

باز کردن لوله با سرکه و جوش شیرین اینگونه است که اول به اندازه یک فنجان جوش شیرین را درون لوله فاضلاب میریزید، بعد به همان اندازه سرکه را درون لوله می افزایید وقتی که این دو ماده با یکدیگر مخلوط می شوند عکس العمل شیمیایی اسیدی ایجاد شده که جوششی به طرف بالا دارد.
در این موقع با استفاده از دستمالی مسیر بیرونی لوله را بگیرید تا مواد بیرون نیایند، بعد از گذشت نیم ساعت مقداری آب جوش را با فشار بالایی در آن ترکیبات اسیدی بریزید.

بهتر است که از شب تا صبح بگذارید این ترکیبات لوله بازکن در لوله بماند و با مواد داخل لوله و گرفتگی ها کاملاً مخلوط شود. در انتها لوله را بررسی کنید و ببینید که گرفتگی ها برطرف شده یا نه؟ و بررسی نمایید که این محلول لوله بازکن تا چه میزان در رفع گرفتگی لوله اثر گذار است. چنانچه نتیجه دلخواه خود را از امتحان این روش به دست نیاوردید می توانید با لوله بازکن ونک و یا هر منطقه ای که در آن سکونت دارید در سایت برچسب هماهنگ نمایید.

چگونگی باز کردن لوله با سرکه و نمک

آمیختن سرکه و نمک یک ترکیب خانگی مفید دیگر در رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد. در این روش یک سوم فنجان از هر ماده را باهم مخلوط کرده و بلافاصله این مخلوط را درون لوله فاضلاب بریزید، زمانی که این دو ماده با هم مخلوط می‌شوند فرآیند تندی به شکل جوشش صورت می گیرد که از آن گازی تولید می شود که باید قبل از فروکش کردن این جوشش ترکیب را به سرعت درون چاه وارد کنید و بعد از یک ساعت آب جوش را با فشار فراوانی وارد کرده و تا صبح صبر کنید و می بینید که بعد از گذشت مدتی گرفتگی لوله بر طرف شده است.

اگر جرم لوله زیاد بود و با روش رفع گرفتگی لوله با سرکه و ترکیب آن با نمک جواب نگرفتید و مجدداً فردای آن روز دوباره با گرفتگی روبرو شدید، به سایت برچسب رجوع کرده و منطقه خود را پیدا کنید. سپس با فنی کارهای خبره ارتباط بگیرید و مشکل تان را به آنها بگویید و با کیفیت خوب و قیمت کم از فعالیتهای این لوله بازکن ها استفاده نمایید.

در گرفتگی های ساده و معمولی می توان از روش باز کردن لوله با سرکه به همراه دیگر ترکیبات خانگی استفاده کرد که بسیار خوب و موثر هستند، ولی در موقع روبرو شدن با گرفتگی های شدید از مدل‌های لوله بازکنی دیگری استفاده می شود.
باز کردن لوله با سرکه از محلول های لوله بازکنی بهتر بوده؛ به خاطر اینکه تلفیق سرکه و جوش شیرین بافت لوله ها را خراب نمی کند و این ترکیب ضعیفی برای بازکردن لوله است.

از مخلوط جوش شیرین با سرکه، عکس العمل ضعیفی به وجود می آید که یک بخش آن آب و بخش دیگر آن دی اکسید کربن می باشد به همین خاطر خود را در مقابل گاز به وجود امده از این عکس العمل قرار ندهید.
ترکیب سرکه و جوش شیرین برای باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه و لوله توالت بسیار مفید می باشد به خاطر ویژگی اسیدی که دارد چربی ها و مواد دیگر را به راحتی پاک می کند

مخصوصا بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه یا بازکردن لوله توالت با ترکیب سرکه و جوش شیرین برای لوله های آنها بسیار موثرتر است چرا که می تواند با خاصیت اسیدی که دارد چربی ها و موادی که باعث گرفتگی شده را از بین ببرد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>