آموزش لوله بازکنی با جوش شیرین

یکی از روش های بی خطر و موثر برای لوله بازکنی در منزل استفاده از روش لوله بازکنی با جوش شیرین می باشد که معمولا خانم های خانه دار با این روش آشنا هستند.
البته باید دقت کنید که لوله بازکنی با جوش شیرین برای مواردی به کار می‌رود که گرفتگی لوله در آنها شدید نمی‌باشد.مثل گرفتگی در سینک و لوله های فاضلاب ظرفشویی و روشویی که می توانید از این روش برای بازکردن آنها استفاده کنید، چراکه معمولاً علت گرفتگی در سینک و روشویی جمع شدن مو چربی و پسماند غذا می باشد که باز کردن لوله با جوش شیرین می تواند آن ها را کاملا از بین ببرد.
البته اگر مایل هستید از مقالات آموزشی رایگان در زمینه لوله بازکنی استفاده کنید می توانید به مقالات سایت برچسب از جمله آموزش باز کردن لوله با جوش شیرین مراجعه نمایید و اطلاعات کافی را کسب کنید.

نحوه لوله بازکنی با جوش شیرین

برای استفاده از روش لوله بازکنی با جوش شیرین ابتدا باید مقداری از جوش شیرین را وارد لوله کنیم و بعد به همان میزان سرکه صنعتی را داخل لوله بریزیم تا با جوش شیرین ترکیب شده و چربی ها و پسماند غذا و مواردی را که باعث گرفتگی لوله شده است را از بین ببرند.

لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین در سینگ ظرفشویی

البته اگر موفق به باز شدن لوله فاضلاب نشدید هیچ جای نگرانی ندارد چراکه می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی آنها در سراسر تهران استفاده نمایید.

چند نکته ایمنی هنگام باز کردن لوله با جوش شیرین

  1. اگر از محلول های لوله بازکنی استفاده کرده‌اید به هیچ عنوان از جوش ‌شیرین استفاده نکنید.
  2. همچنین بعد از دو بار استفاده از جوش شیرین و سرکه اگر از این روش جواب نگرفتید دیگر از این روش استفاده نکنید و با خدمات لوله بازکنی در سایت برچسب تماس بگیرید.
  3. بادتان باشد که مقدار زیادی از جوش شیرین و سرکه در روش لوله بازکنی با جوش شیرین می تواند باعث ایجاد گاز فاضلابی کند و برای افراد مضر است، لذا هیچ گاه مقادیر زیادی از جوش شیرین و سرکه را با هم قاطی نکنید،چرا که در بعضی از موارد انفجار این گازها هم رخ داده است.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون توالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>