درآوردن جسم از چاه

برای درآوردن هر شئ مثل گوشی موبایل، انگشتر و… فرد لوله بازکن با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به درآوردن جسم از چاه می کند و این کار را با استفاده از ابزار مخصوص انجام می دهد. امروزه با ابزار مدرنی که برای این کار در بازار وجود دارد، هر فرد لوله بازکن با تجربه با استفاده از تخصص و مهارتی که دارد از این ابزار استفاده می کند. تخلیه چاه و لوله بازکنی در سید خندان تهران فوری

یکی از ابزارالاتی که برای خارج کردن جسم از چاه استفاده می شود، فنر با سری ابزار گیر می باشد. همچنین برخی از ابزارالاتی نیز وجود دارد که سری آن به صورت قلاب می باشد و می تواند با به چنگ انداختن آن شی آن را از لوله خارج کند. توصیه می شود حتما در چنین مواردی از تخصص و مهارت افراد لوله بازکن ماهر استفاده کنید تا جسمی که در چاه افتاده است به عمق نفوذ نکند.

از جمله مقدماتی ترین اقداماتی که می توانید برای خارج کردن جسم از چاه انجام دهید، عبارتند از:
به هر نحو که شده است سعی کنید جسم را از چاه خارج کنید، به هیچ عنوان سعی نکنید با آب ریختن یا با استفاده از روش های دیگر جسم را به عمق چاه بفرستید چرا که احتمال اینکه این جسم در بین راه و مسیر لوله کشی گیر کند و مسیر عبور آب را ببندد بسیار بالاست. بهتر است از انواع فنر لوله بازکنی با سری مناسب استفاده کنید. مثلا فنر با سری قلاب گیر.

آموزش نحوه در آوردن جسم از چاه


توصیه می شود حتما از تخصص و مهارت افراد لوله بازکن باتجربه کمک بگیرید، چنانچه به این افراد دسترسی ندارید با نهایت دقت سعی کنید با استفاده از یک دستکش با دست به آرامی جسم را از چاه خارج کنید. اما قبل از آن حتما دقت داشته باشید که در جیب پیراهنتان شئ مثل خودکار و… وجود نداشته باشد تا در حین خارج کردن جسم قبلی جسم جدیدی در چاه نیافتد. هنگام خارج کردن جسم از چاه حتما در زیر زانو یک شئ نرم بگذارید تا به زانوی شما آسیبی وارد نشود.

نحوه درآوردن گوشی موبایل از چاه توالت

برای در آوردن گوشی موبایل از چاه نیز مانند مراحل فوق عمل کنید. باز هم توصیه می شود حتما از تخصص و مهارت افراد لوله بازکن استفاده کنید و زمانیکه گوشی موبایل در چاه افتاده است، سریعا آب را ببندید و از ورود آب به دورن چاه جلوگیری کنید، صرف نظر از قیمت و ارزش گوشی حتما باید از چاه در بیاید چون ممکن است با ریختن آب گوشی به عمق لوله نفوذ کند و مسیر لوله را در قسمت های عمقی دیگر ببندد که بعدا مجبور می شوید با انجام کنده کاری لوله مسدود شده را بشکافید و موبایل را خارج کنید و مجددا لوله کشی را انجام دهید.

زمانیکه گوشی موبایل در چاه افتاد برای خارج کردن آن می توانید با استفاده از یک دستکش اقدام به خارج کردن گوشی موبایل از چاه کنید. ابتدا دستکش را دست کنید و یک پارچه نرم و ذخیم زیر زانو بگذارید، زمانیکه دست را در لوله فرو کردید با لمس کردن گوشی آن را با دقت به بالا بکشید و از چاه خارج کنید، دقت داشته باشید که دست را از کناره های لوله وارد کنید تا با حرکت دست گوشی به داخل چاه هل داده نشود.

در آوردن انگشتر از چاه و لوله فاضلاب

برای خارج کردن انگشتر از درون چاه یا لوله فاضلاب می توانید از روش های بالا استفاده کنید. یعنی سریعا می توانید دستکش دست کنید و چنانچه در بالا گفته شد، عمل کنید و انگشتر را از چاه یا لوله فاضلاب خارج کنید. دقت داشته باشید که اولین اقدام جلوگیری از ورود آّب به داخل چاه یا لوله می باشد که انگشتر را به اعماق لوله نفرستد. برخی از افراد لوله بازکن با استفاده از ابزار خاصی مثل فنر با سری ابزار گیر یا یک شی قلاب مانند انگشتر را از چاه خارج می کنند. تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی دهقان ویلا کرج فوری

اگر انگشتر از بالای لوله قابل مشاهده هست و شما دید کافی نسبت به آن دارید، می توانید با استفاده از یک سیم که یک سر آن را به صورت قلاب درآورده اید، انگشتر را از لوله یا چاه خارج کنید. بدین صورت که یک سر سیم را بدست بگیرید و سر قلاب مانند آن را از یک سمت انگشتر با فاصله به انگشتر نزدیک کنید سپس سیم را به گونه به انگشتر نزدیک کنید که سری قلاب گیر آن بتواند در رینگ انگشتر گیر کند در واقع انگشتر سوار بر سر قلاب مانند سیم شده باشد، سپس به آرامی سیم را به سمت بیرون بکشید تا انگشتر خارج شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>